måndag 25 februari 2013

Så trött

Är så trött på gummans jobb nu så det finns inte. Sitter som en jäkla nagel i ögat på mig och gör ont, att den sedan vägrar försvinna gör ju inte saken bättre.
Alltid är det något som bara måste göras, och hon är naiv nog att tro att jag tycker det är ok bara för att hon ringer och berättar att hon blir sen. Varför i helvetet skulle det vara det? Fattar inte hur hon tänker.
Menar när hon hade sitt lilla möte jag fick reda på, och jag ringde för att fråga hur det gick, fick jag till svar att det blev sent på jobbet. Ganska kul att få höra att hon är på väg till parkeringen när jag vet att hon står på annat ställe i skogen.
Vill inte kolla upp var hon är, och har inte gjort det heller. Det är helt fel sätt att ha den misstron. Men samtidigt kan jag ju inte veta om det verkligen är något som måste göras på jobbet när hon säger det, eller om det är ett sätt att köpa sig någon minut extra för att kunna ha en ny date på något ställe.
Fan, det är skitjobbigt, och titt som tätt tänker jag att man borde avslutat det här för gott kvällen jag fick reda på skiten. Då skulle man kanske kommit vidare på ett annat sätt, och kanske tagit sig igenom det här nu på något sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar