tisdag 1 januari 2013

Bra start

Gårdagen, eller kvällen kanske man ska säga, var helt OK enligt mig. God mat och dryck, trevligt sällskap, och allmänt avslappnat och skönt.
Vet inte om gumman kanske fick något glas för mycket, men det tackar jag för i så fall. Hon var otroligt kelig och glad när vi väl fått ungarna i säng.

Vet inte riktigt vad som hänt med hennes främre behag men hon kan bli fixad och klar bara man hanterar dem på rätt sätt ett litet tag. Kanske kan det vara som så att jag efter alla dessa år slutligen lärt mig hur jag ska behandla dem också?
Det mysiga är att även om hon så att säga är helt klar så är hon fortfarande inte mätt. Det vill säga att hon vill gärna ha en bit av mig också, vilket jag sällan är sen att sen att bjuda på. Även de få gånger jag av en eller annan anledning inte har lust, ork, eller helt enkelt inte vill, så är hon nöjd ändå. Med andra ord så fick jag i alla fall en väldigt behaglig start på det nya året.
I morse när jag vaknade upp fick jag återigen händerna runt behagen, så gumman vaknade naturligtvis också upp. Då hon inte var avvisande så fortsatte jag naturligtvis. Trist nog så när hon var klar, greppade efter mig, och hade styrt mig rätt i vad jag hade väntat mig mysig bakfumlare på morgonen, kommer vår dotter som även hon vaknat in.
Men när jag hörde från henne "Vi fortsätter det här i kväll!" kändes det ändå ganska bra. Att hon under hela dagen har gett mig hintar om kvällen, rört vid mig på det där speciella sättet när hon kommit åt, gör att jag ser fram emot att krypa till sängs ikväll och att jag hoppas ungarna sover gott i sina egna sängar i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar