måndag 7 januari 2013

Nästa steg

Då så får vi se vad nästa steg blir nu då? Lägenheten blev skriven på gumman idag. Tog sitt lilla tag då hon dragit ut på allt så länge som möjligt.
Anledningen säger hon är att det känns som jag förbereder mig så jag kan lätta från en dag till en annan. Ja, så kan man kanske se det! Ett annat sätt att se det är att man förbereder så mycket man kan för att underlätta om det inte går att få det att fungera. Det är i alla fall så jag ser det.
Hon undrade tidigare idag vad jag funderade på. Svarade som det var, att jag undrade om hon ens funderat på att byta arbete, eller om jag ska börja söka ny lägenhet. Förklarade hur jag mår varje dag hon åker till jobbet och att jag inte kommer orka ha det så här mycket längre.
Antar att vi kommer prata mer om det här senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar