fredag 18 januari 2013

Saknad

Tja, jag och gumman var ut på lite galej i kväll. Efter ett antal timmar börjar jag få nog, dvs jag hade fått lite för mycket att dricka. Berättade för gumman att jag mådde risigt och ville bege mig hemmet. Hon frågade då så fint om hon skulle följa med. Svarade med att jag aldrig begärt något av henne och hon gör alltid som hon vill. Hon försvann sedan kvickt iväg med ett leende och ett glas i näven.
Jag begav mig hemåt! Sträckan och tiden det tog fick mig att kvickna till något, så jag är inte spyfärdig längre i alla fall. Nåja, efter lite över en restimme hem och lite lätt softande i soffan, får jag ca två timmar sedan jag lättade ett sms där hon undrar var jag är. Var fan tror hon?
Trött, orkar inte, förbannad, ledsen och trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar